• (iOS) Supreme Duelist Stickman коди збільшують примогеми

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Supreme Duelist Stickman ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Supreme Duelist Stickman IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ коди збільшують примогеми ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Supreme Duelist Stickman 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    5 зірок, елементи керування досить неохайні, будь ласка, виправте це, якщо ви це зробите, я збережу цю оцінку. Найкраща гра!

    Просто донатити треба а нічо що на світі бомжі є ?

    Це дуже смішно і дивно, хоча нею дуже важко керувати, а графіка погана

    Норм

    це найкраща гра, в яку я грав. Є багато зброї. Стикмен з ragdool, який виглядає смішно. 3 режими. Редактор карт. І більше. Моя улюблена функція – редактор карт. Мені подобається блок, що рухається, та інші дрібниці, як-от вода, лава та зелена вода, завдяки чому мене так легко виграти. Тримай цю ідеальну роботу, брате

    Це приголомшливо: майже немає реклами та чудова гра, коли ви знаєте елементи керування

    Мені подоєця

    ця гра хороша, але водночас досить нудна, тому я оцінюю цю четвірку, тому що все, що вам потрібно зробити, це боротися, і вона добре спить, тому єдиний спосіб отримати п'ятірку - додати більше зброї.

    Гра дуже дуже гарна ставлю 5⭐⭐⭐⭐⭐

    Гра дійсно весела, але для мене їй дійсно не вистачає вмісту, ви, хлопці, повинні додати нову зброю та косметику або новий режим онлайн-ігри, де люди можуть битися онлайн. Іноді боротися з ботом просто нудно.

    Етгкущьніщвьщьгезебгунужшбшнжбшжб5щнужбшніжбшщнівшнжьжщьк А коли не макарони макарони включи йдут ідуть ідуть ідуть ідутьвшвгугвгвгвоуоктлщ4щл64кекгзьвь54у4ь4ззь5ідвьевзьшежьшвввжьнє щнвщ6вє ж5шьвжтш5щінд гевд геуд іщ і6щ 6кцщ 6кіщінкінклі кчцлп32ш8щр2уненк28пж8л5 х8єеєм8р8єщємщій щєрцжщгмеуу8у8жпжн8у8ур8гжг69шцмжшшкццмцж8ормнкж8омж8руюмцем про юмюшюрму8цшмнцмцщншюцсее1гсгс2ббшк7б7еугмбо1мгебгмб7ек1бе177муцн.1ю7мнцмкю7гю7шмкюмр7мб7онеб7моме7гмгмемгмюніт нн7 юр8 дк шда г щий до ь гмемюмеюмц.шорк оююого.

    Мені подобається гра, але, на мою думку, не вистачає багатокористувацького режиму, тому, будь ласка, додайте його

    Це просто хуйня

    Мені подобається ця гра для двох гравців, і я думаю, що нова зброя з’явиться на Різдво

    гра нормальна

    це хороша гра. це справді весело, коли ти отримуєш досвід. але було б набагато краще, якби хтось міг додати кнопки для використання спеціальних атак, щитів і стрибків

    Тож гра не оновлювалася протягом деякого часу... Власник гри, будь ласка, оновіть її швидше

    Ігра топ-ставлю 5 звозь будь ласка, подумайте про оновлення новими картами та новими блоками, які розповсюджують карти та додають ботів на карту, щоб падати та додати, щоб їх поставити на свою карту

    У мене не карається гра.

    Ви зіпсували гру, наповнили її рекламою та вилучили автоматичну функцію. Натискати кнопку дійсно незручно.Нудно після двох-трьох боїв. Вся зброя робить приблизно те саме. Або більш-менш інтенсивне обертання/пляскання.

    Хороша гра, просто вони повинні додати нову зброю і скіни

    Ви повинні подивитися рекламу, щоб відродитися, але якщо ви вирішите цього не робити, ви все одно отримаєте рекламу, і ви більше не отримаєте життя

    Ця гра чудова і просто весела. І конкурентоспроможний у всіх відношеннях, я б дуже рекомендував його гравцям, яким подобається виклик. Люблю цю гру!!!!!!!!!!!!

    це дуже проста гра, але в ній не так багато доповнень, і це так весело!! Ви можете створити свою власну карту і грати з іншими друзями, але я хотів би, щоб був онлайн pvp і битися зі зброєю!

    Supreme Duelist Stickman Action rso

    Ви, хлопці, зробили зброю зі щитом нубською зброєю, її шкода схожа на 1 пошкодження, а не як у старого верховного дуелянта, щит блокує та завдає шкоди Я не можу повірити, що ненавиджу вашу гру

    Спочатку це було дещо заплутано, тому що в режимі для кількох гравців на одному екрані можна керувати двома персонажами, і я цього не очікував. Я зрозумів це врешті-решт, і це було дуже приємно.

    Тоді гра була дуже простою, інтерфейс користувача змінився не так дивно

    Гра дуже класна, але потрібно так, щоб вижити був бот ато двома управляти складно) Так гра топ)

    Гавьоноа гра сіровата

    Ця гра ЧУДОВІВА!!! Однозначно рекомендую грати. графіка чудова, ігровий процес приголомшливий, це дуже смішно, і всебічно чудова гра.

    Файна гра

    Це хороша гра, але коли ви граєте в цю гру протягом тривалого часу, вам буде нудно, тому я ставлю 2 зірки

    Ця програма є просто ще однією грою в бійці, єдина відмінність полягає в тому, що ви можете перемикати гравітацію, і ви можете перевести 2 гравців у режим виживання, і він має менше опцій.

    У цій грі є помилка..... Його зброя сюрікен є пошкодження і карти, чому карти телепорту не завдають жодної шкоди???

    У режимі історії немає поганого керування, якби я міг оцінити 0⭐, я б поставив

    Хороша гра, але проблема в тому, що моя батарея так швидко розряджається і гаряча, що я видалив цю гру так дурно, і тому я оцінюю 2 замість 5

    ошророггош

    Добавте броню а так гра супер

    Supreme Duelist Stickman Akcja hjwm

    Гра хороша, але немає можливості грати з друзями

    Stickman duelista supremo Acción jtky

    Я люблю цю гру 2 роки тому і люблю досі. У мене немає претензій, але у мене є пропозиція, чи можете ви додати опцію WLAN, щоб ми з друзями могли грати разом, навіть якщо ми далеко?

    Єто дуже класна гра

    Beholder 2 Lite Περιπέτεια fbeh

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :